Retouren
Indien u wat retour stuurt houdt dan rekening met de volgende punten;
- Zorg voor een ongeschonden verpakking
- Indien u een doos hergebruikt, zorg er dan voor dat oude barcodes verwijderd worden
- Verpak de artikelen altijd in een omdoos
- Zorg voor voldoende frankering
- Zorg voor een leesbaar & correct adres
- Vergeet niet het retourformulier in de doos bij te voegen
TIP, u kan voordelig verzenden via een DPD Parcelshop, vindt uw dichtsbijzijnde parcelshop;
Elke retourzending welke wij ontvangen wordt binnen 5 werkdagen na ontvangst afgewerkt.
Indien je hebt besloten om een bestelling of een deel van een bestelling terug te sturen, dan dien je zelf zorg te dragen voor de verzendkosten. Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat je zelf aansprakelijk bent voor het retourneren. Vraag daarom op het postkantoor altijd om een traceercode en bewaar deze goed.
Als door onze fout u iets retourneert zullen wij de verzendkosten achteraf vergoeden.
- Binnen 60 dagen retour
- Binnen 5 dagen je geld terug
- Gemakkelijk & Transparant retourbeleid
1. Retour aanmelden
Klik op de blauwe knop hieronder met ‘retour aanmelden’. Doe dit binnen 60 dagen nadat je je bestelling hebt ontvangen. Geef aan wat de reden van je retour is. Via mail ontvang je het retourformulier.2. Inpakken
Stop de producten en het retourformulier in een stevige doos. Vergeet niet om je oude etiket te verwijderen.3. Verzend je pakketje
Via onderstaand vind u actuele informatie
Let op, u moet zelf de retourkosten betalen
4. Terugbetaling
Wanneer het pakketje binnen is gekomen bij JMPB ontvang je een melding van ons. We zorgen dat je het bedrag binnen 5 werkdagen op je rekening teruggestort krijgt.
- Het retour sturen van onderdelen is mogelijk tot 60 dagen na ontvangst van uw bestelling.
- Alleen voor nieuwe en ongebruikte onderdelen.
- Elektronische componenten kunnen onder geen beding retour gezonden worden.
- Zorg er altijd voor dat de verpakking ongeschonden is en er een omdoos voor de verzending gebruikt wordt.
- Verpakkingen die onder de olie, vette vingers of volop met tape geplakt zijn kunnen we helaas niet meer accepteren.
- Bij retouren dient u zelf zorg te dragen voor voldoende frankering, ongefrankeerde verzendingen, of verzendingen onder rembours worden niet geaccepteerd.
- Als door onze fout u iets wilt retourneren, volg dan ook de normale retourprocedure.
- U ontvangt van ons dan verdere instructies hoe u het pakket kostenloos kan retourneren.
Openingstijden klantenservice
Maandag | 09:00 - 12:00 13:30 - 16:00 |
Dinsdag | 09:00 - 12:00 13:30 - 16:00 |
Woensdag | 09:00 - 12:00 13:30 - 16:00 |
Donderdag | 09:00 - 12:00 13:30 - 16:00 |
Vrijdag | 09:00 - 12:00 13:30 - 16:00 |
Zaterdag | Gesloten |
Zondag | Gesloten |